Logo dělá první dojem
Mezi propagační pomůcky, které dovedou pozvednout prestiž firmy, patří různé katalogy, brožury, letáky i vizitky. Je ale nutné, aby se v záplavě všech ostatních neztratily a za jejich výrobu společnost nevynakládala prostředky zbytečně. Grafické studio Brno má velké zkušenosti s grafickými pracemi na moderní platformě Adobe Creative Cloud.
- Odborníci tohoto studia vědí, že záleží opravdu na každém detailu, který dá výsledku onu pověstnou třešničku.
- Díky tomu, že sledují nejnovější trendy v této oblasti, dokáží vytvořit grafické práce, které na první pohled upoutají Vaše zákazníky i obchodní partnery.
Jednou z nejdůležitějších věcí v prezentaci každé firmy je její logo.Zdánlivá maličkost, která ale přináší jeden důležitý efekt. Tím je první dojem. Jakmile nás logo firmy upoutá, pak se jistě snažíme dozvědět o firmě i více.
- Zajímavé logo nám sděluje, že jsme pro druhou stranu důležití – snaží se nás prostě zaujmout.
Chce to dobrý nápad
Vymyslet jednoduchý, ale nápaditý obrázek, není pro člověka, který se v této branži nepohybuje, rozhodně nic jednoduchého. A vzhledem k tomu, že právě logo bude společnost prezentovat po dlouhou dobu (v ideálním případě po celé její fungování), je nutné, aby bylo dokonalé.
- Měnit v průběhu provozu společnosti tento základní prvek se určitě nevyplácí.
Logo musí být zapamatovatelné a naprosto odlišné od všech ostatních.
Vsaďte i na obal
Stará známá pravda říká, že i obal prodává. Je to vlastně to první, co zákazník vidí. Obalová grafika je důležitou součástí firemní strategie zejména u začínajících podnikatelů, kteří se ještě neměli šanci na trhu prosadit.
- Věříte, že máte ty nejlepší produkty?
- Pak umožněte obalu, ať to Vašim zákazníkům sdělí.
Grafický návrh na obal navíc musí splňovat i specifická kritéria pro daný druh materiálu, ze kterého je obal vyroben.